Dåligt

Sugigaste uppdateringen senaste dagarna jag vet. Men har inte riktigt haft tid att blogga. I lördags var det ju julafton så vaknade då klockan åtta av att min lillasyster kom in och väckte mig. Gick upp, käkade julfrukost (risgrynsgröt) och öppnade första julklappen. Sen började jag fixa mig och så sen åkte vi hem till min kusin och träffade pappas sida av släkten. Sen åkte vi hem och packade i alla julklappar och åkte sen hem till mormor och morfar. Kollade Kalle Anka, åt julbord, delade ut paket osv. Jättemysigt var det! Fick jättefina julklappar och jag är supernöjd!

I söndags blev det bara en lugn dag hemma, kollade igenom alla presenter ordentligt och så. På kvällen kollade vi på fjärde Pirates of the Caribbean, riktigt mysigt.

Idag åkte vi in till stan och sen åkte jag och pappa in och kollade på Storvreta - AIK. Ganska bra match! Sen åkte vi hem och nu sitter jag och funderar på att ta en macka eller nåt. Blev rätt hungrig nu kände jag och det är väl inte mat förrän om ett bra tag så. Jag gör nog så! Byye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du!

superduper blogg!

besök min också gärna

www.mission.blogg.se

frågestund där :)

2012-01-02 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0