Fika med Bella

Ganska nyss hemkommen, därav den dåliga uppdateringen idag. Har inte hunnit sitta vid datorn.

Dagen började med ett samhällsprov som var helt åt h*lvete. Frågorna var så konstigt formulerade, fattade ingenting. Lunch, matte där vi fick reda på vad vi fick på fysikproven (godkänt, puh!) och sen kemi där vi fick reda på vad vi fick på slutproven. Jag fick godkänt och jag är så otroligt glad just nu! Visst att få g på både fysiken och kemin kanske inte låter så bra men det är jättebra för mig för jag har haft svårt att förstå just de två ämnena. Men nu fick jag godkänt i kemin (med mariginal) och det känns så otroligt skönt. 

Efter vi fick våra betyg så gjorde vi klart alla redovisningar som har med biologin att göra och fick sluta sen. Skönt! Jag och min fina vän Bella åkte ner på stan och tog en fika på Wayne's. Varm choklad och kladdkaka med grädde, mums!

Efter fikat gick vi runt på stan en stund och sen när hon gick till bussen så mötte jag upp pappa för att gå till darkwell och boka tid för piercing. Så nu är det gjort och jag ska pierca mig klockan ett på torsdag, I'm so excited! För er som undrar så är det näsvingen jag ska pierca :).

Nu ska jag kolla på 7th heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0