Inte haft tid

Ledsen för usel uppdatering men har inte haft tid idag tyvärr. Det har dock inte hänt så mycket. Skola som vanligt, fysikprov som kändes så bra att det måste ha gått dåligt (förstår ni vad jag menar?) och biologiredovisningar. 

Pappa hämtade mig efter skolan och vi svängde förbi donken en snabbis och köpte med oss mat. Hem, käka och drog nästan direkt ner till hallen. Match kvart över sju, riktigt spännande faktiskt! Nu var jag ju inte med och spela eftersom att jag har varit sjuk, men det är kul att kolla också ;). 

Matchen slutade 3-3 och vi ligger nu på delad fjärdeplats tror jag. 

Imorgon är det match igen (som jag ska vara med och spela, iallafall så länge som det går) mot Fyrislund inne i allianshallen. Samling tio över nio där vilket betyder att jag måste gå upp ca 8.00. Därför tänker jag alldeles strax gå och lägga mig. Ska bara ladda ner en av mina favoritserier först. 7th heaven. Den är så bra! Jaja, skriver mer imorron, puss godnatt på er!

Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0