Näspiercing

Har inte haft tid att blogga idag. Vaknade vid tio och åkte in till stan till klockan tolv. Mötte upp Sofie och Tobbe så gick vi och kollade julklappar. Sen gick vi till darkwell och jag piercade näsan! I love it! Och det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. 

Efter drog vi förbi pappas jobb lite snabbt för han ville se hur det blev. Sen åkte vi till Gränby och handlade resten av julklapparna jag hade kvar att köpa. Men nu har jag köpt till alla och är faktiskt nöjd. Hihi dessutom är jag jättenöjd med inslagningen. Ska lägga upp bilder sen, är faktiskt lite stolt över mig själv ;).

Jaja, när vi var klara gick vi hem till Sofie och fikade sen hämtade pappa upp mig och vi åkte hem. Hade lite myskväll med familjen och kollade på Tomten är far till alla barnen. Haha den är riktigt bra! Har ni inte sett den än så gör det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0