Paus

Hade en liten (ofrivillig) bloggpaus igår. Hade verkligen inte tid. Gick upp vid sex och fixade mig, åkte till skolan. Sen hade vi repetition med kören innan avslutningarna. Sjöng med kören och ensemblen på båda föreställningarna. Gick ganska bra tycker jag. 

Efter plockade vi undan allt ifrån aulan och sen gick jag och Simon till Max. Därefter åkte vi hem till mig och kollade på film. Vi såg The great debaters. Hann tyvärr inte se klart hela men.. Iallafall, han åkte hem vid halv tolv och jag gick in och sov.

Klockan sju imorse kom min lillasyster in och väckte mig för jag skulle sminka henne inför hennes avslutning. Somnade om och vaknade igen tio i tolv (!) vilket kändes lite konstigt. Brukar aldrig vakna senare än typ elva. Men men, led väl av sömnbrist eller nåt ;)

Efter frukosten tog jag en långpromenad med Xilli. Var väldigt mysigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0