Sjuklingen

Sitter hemma i soffan just nu. Blir tokig på min hals som vägrar bli bra! Har ändå varit sjuk sen förra tisdagen nu. Lagom till lucia igår och allt... Skulle ha sjungit solo till och med men det gick ju såklart inte. Men det är bara att ta nya tag. Har ju ändå ett och ett halvt år kvar i skolan. 

Hur som helst, nu när jag ändå är hemma så kan jag lika bra passa på att plugga lite. Ska ha en biologiredovisning imorgon så kan ju justera det jag skrivit lite och så. Plugga lite fysik skulle kanske vara bra också.

Got to love it right?

Nu tänker jag gå och göra i ordning en kopp te, äta lite lunch sen ska jag ut på en promenad med Xilli.

Världens sötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0