Söndag 18/12 2011

Hej på er!

Sitter inne på mitt rum och ska börja plugga samhällskunskap snart. Har prov imorgon så det känns som att det kanske kan vara bra. Har haft en rätt rolig morgon faktiskt. Vaknade vid nio (råkade somna på nedervåningen haha) och gick upp och käka frukost och så. Sen drog jag mig ner mot hallen för att jobba. Jag jobbar nämligen som friidrottsledare här ute i Björklinge för barn födda 04-06. Har haft det hela hösten och det är riktigt roligt :).

Hur som helst, idag var sista gången innan juluppehållet så vi bestämde oss för att ha lite femkamp. Ungarna var riktigt duktiga idag. Det var kul att se, de kämpade och verkade tycka att det var väldigt kul. Det är det härligaste med det här jobbet, ungarna är så glada att man blir glad själv. 

Efter jobbet gick jag hem och slängde mig i soffan, åh så skönt det var! Sen ringde min kusin och ville ha hjälp med matten så hjälpte honom med den lite snabbt och sen käkade jag lunch. Och nu sitter jag här. Orkar verkligen inte plugga men det måste göras. Tänker nog göra en jullista på spotify som jag kan lyssna på samtidigt. Älskar att det har kommit snö!! Nu börjar julkänslan äntligen infinna sig. Hoppas bara att den ligger kvar till julafton. 

Nu blev det ett långt inlägg men struntsamma. Jag skriver efter jag har pluggat klart.

Gotland 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0