Uppe med tuppen

Usch gick upp klockan åtta imorse. Gissa om jag är trött? Men vad gör man inte för innebandyn ;).

Matchen gick hyfsat bra men tyvärr så blev det oavgjort, igen. Om vi spelar en till oavgjord match då slutar jag nästan på innebandy. Haha nejdå men börjar bli lite trött på det nu (oavgjorda matcher alltså). 

Annars då. Ska duscha och äta lunch så fort jag har skrivit klart här. Sen tar jag bussen in med bästa Rebecca för att kolla på Storvreta - Tyresö. Hoppas på en bra match! Sen åker jag hem och käkar och lite så, mamma och pappa ska på julbord så jag får se vad jag lagar. Är lite sugen på min och Bellas supergoda tonfisksallad.

Nu ropade mamma att det är lunch. Vi ska äta kyckling, mums!

Gammal bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0