Alldeles för mycket att göra

Varning för långt inlägg!
Jag har så himla mycket att göra just nu så har inte haft tid att blogga riktigt.. Ska försöka bättra mig men lovar ingenting!

Hur som helst, hade en riktigt bra helg! Två matcher, förlust i den ena, vinst i den andra. Lördagskvällen spenderades hemma hos Jonas tillsammans med honom och Christoffer. Kul kul!

Söndagen startade tidigt med jobb och sedan match. Sen tog jag det bara lugnt när jag kom hem. Kort sagt hade jag en riktigt skön helg.

I måndags var det skola som vanligt. Måste faktiskt säga att jag älskar att gå till skolan. Inte för att man pluggar och har lektioner men jag älskar att gå till skolan och träffa människor och sånt. Tycker det är jättekul!

Sen var det träning på kvällen, gick rätt bra faktiskt.

Idag då, åkte in till stan imorse och mötte upp Ebba, Jonas, Moa, Lindahl och Sara och tog bussen ut till Gränby ishall för att åka skridskor på idrotten. Haha var roligare än vad jag förväntade mig! Okej nu låter det som att jag aldrig har åkt skridskor men det har jag, ganska mycket när jag var mindre. Iallafall, vid elva kom vi därifrån och då drog jag hem eftersom att jag inte hade några fler lektioner. Väl hemma bytte jag om och gick ner till min lillasysters skola för att hälsa på min gamla lärare. Sååå kul att träffa henne igen! Sen följde jag med ner på syrrans träning också, Sofie var också där. Har inte träffat den pinglan utanför innebandyn på alldeles för länge. Får se till att ändra på det. Lagade mat till familjen sen också. Pasta med kyckling och en sås gjord på crème fraiche, pesto, grönsaksbuljong och lite kryddor. Gott blev det.

Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska upp tidigt för att hinna duscha osv. innan skolan imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0