Danny Saucedo

Ska strax kolla på film. Never back down heter den. Min kompis tipsade om den så får se hur bra den är.

Hur som helst, melodifestivalen. Fattar inte hur Lotta Engberg och Christer Sjögräs (ja han har ett öknamn i min familj) kunde gå vidare över Charlotte Perrelli.. What is happening to the world? Dynazty gillade jag dock. Skön låt.

Finalisterna gillade jag definitivt! Lisa Miskovsky är en så otroligt bra sångerska. Bra låt hade hon också även om det kunde varit lite tydligare refräng. Men som sagt, jag gillar henne, gjorde det sen tidigare också så är glad att hon gick till final.

Men! Ingen slår ju supersnygga, sexiga, härliga Danny. Han är så bra. Han misslyckas aldrig. Han sjunger och dansar som en gud och han är bara allmänt underbar. Så glad att han gick direkt till final, hade väl inte förväntat mig något annat men man kan aldrig vara helt säker när det gäller röstningar.

Grymt coolt nummer. Helt klart bästa ikväll.

Grr ;)

Bilderna är härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0