Godnatt

Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon. Har bara två lektioner varav den ena är idrott. Så chill! Sen får vi se om jag orkar sätta mig på en buss i över en timme för att hälsa på pojkarna i Bålsta. Så beror det på om jag får för mina päron också ;).

Fick också en kommentar om att man tydligen får vara anonym när man kommenterar positivt men inte negativt. Och man får vara hur anonym man vill. Enda skillnaden är att jag inte väljer att svara på negativa kommentarer som kommer från samma person. Som dessutom måste skriva att de gillar sina egna kommentarer fast med ett annat namn ;).

Well well, orka lägga ner energi på människor som påpekar småsaker som inte betyder någonting. Nu ska jag som sagt sova. Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Linda

Och hur vet du att de kommer från samma person? Tror du inte att det finns folk som tycker lika?

2012-02-28 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0