Helgens planer

Ja har faktiskt lite planer i helgen för en gångs skull. Imorgon blir det kanske att träffa tjejerna hemma hos Maja. Det beror lite på om jag kan ta mig hem eller inte. Måste hem hyfsat tidigt för det är match på lördag så då är det en bra idé att vara utvilad. 

Sen är det match på lördag klockan tre i allianshallen mot Hagunda. Har vi tur är vi tio utespelare vilket är helt okej men om vi blir åtta så kommer jag antagligen dö. Någon som vill komma på min begravning? Nej jag driver bara men jobbigt kommer det bli! Sen ska jag stanna kvar i allians och kolla på Jonas och CJ när de spelar (tror jag, om de spelar vid sex-tiden). Sen ska jag hänga med de på kvällen. Vi ska köpa godis och dra hem till Jonas för att kolla på gladiatorerna eller melodifestivalen. Eller möjligtvis en film. Sen drar jag hem på kvällen.

Upp tidigt på söndag för att jobba. Ser faktiskt fram emot att jobba! Ungarna är jätteduktiga och det är riktigt kul att hålla i träningarna. Sen är det match mot Enköping. Bortamatch. Så ser min helg ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0