Long day

Hejsan!

Sitter i soffan och väntar på att melodifestivalen ska börja. Okej det är 45 minuter kvar men har ingenting annat för mig så.

Vaknade idag vid halv nio och hann precis äta frukost och packa innan vi åkte ner till samlingen. Taggade för match med en promenad + snack som vanligt. Matchen blev tyvärr en förlust. Men men, ingen idé att deppa för det, sånt som händer, vi fick helt enkelt inte in bollarna. 

Åkte hem efter matchen och tog en snabbdusch innan jag sprang upp till affären för att träffa Lucas. Han hängde med hit och vi chillade lite bara. Trevligt att träffa den pojken igen! Det blev en promenad upp till affären när han skulle hem och där mötte jag mamma och pappa som övertalade mig att ta med mig Xilli hem. Gick genom skogen... Med all is... Gör jag aldrig om igen såvida jag inte vill dö. Höll ärligt på att halka 10 000 gånger. 

Nu väntar en myskväll med familjen. Melodifestivalen, snacks och tidig sänggång. Ska upp och jobba imorgon. Dock inte med friidrotten utan för SDR. Jobbigt. Men pengar är pengar så det är värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0