Nya tag

Okej jag tog en liten bloggpaus för min dator har strulat något otroligt de senaste två veckorna. Eller, den strular nu med, den startar liksom inte så jag har tagit en annan dator som vi har här hemma. Kan dock inte ha den i skolan så får se ifall det funkar med mobilbloggar, annars blir det inlägg när jag är hemma. Har ju i och för sig lov nu men från och med nästa vecka tänkte jag!

Ska alldeles strax följa med mamma upp till affären för att handla lite och sen slänger jag ihop ett inlägg med vad jag har gjort under lovet! Borde inte bli alltför långt haha.

Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The best of snow white" Modellbilderna som jag har tagit på Louise:D

2012-02-23 @ 15:01:32
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0