Slut som människa

Satan vilken dag jag har haft. Vaknade tjugo över åtta imorse av att jag fick sms, skyndade upp, käkade frukost, fixade mig, yadayada. Tog bussen in till stan, sen bussen till allians för att kolla på Lucas och Fredriks match. Efter tio minuter insåg jag att de mötte Sofies lillebrors lag. Efter ytterligare fem minuter insåg jag att de hade en tjej som stod i mål. Bra att man är med.. Efter matchen fick jag skjuts till Gränby C av Lucas och hans supersnälla föräldrar. Tack igen! Mötte upp mamma och Andrea och kollade lite i affärer. Fick med mig ett par rosa jeans hem från Lindex. Supersnygga måste jag säga. 


Love them

Sen då, åkte hem, delade ut reklam i mitt distrikt och började sedan förbereda för det andra distriktet som jag skulle ta den här helgen. Käkade och började dela ut i det. Var klar vid nio ungefär och ja, nu sitter jag här. Slut som människa. Ska bli skönt att sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0