Sportlovet

Tänkte ju då skriva om vad jag har gjort på sportlovet. So here we go!

Det enda jag gjorde under helgen var att spela innebandymatcher, jobba och chilla galet. Så skriver ingenting om det, ganska ointressant läsning.

Måndag - gjorde precis ingenting. Pallrade mig inte ens ur huset förrän på kvällen när det var träning. 

Tisdag - agerade supersnäll och gick upp klockan åtta för att åka in till stan vid halv tio, möta upp Sofie, dra till allians och kolla på Lucas när han hade distriktsträning. Hur snäll är inte jag då? Efter typ halva kom Tobbe (Sofie's kille) dit och sällskapade oss. Han hade precis fixat körkort så grattis grattis! Snackade lite med Lucas efter också innan vi var tvungna att gå till bussen.

Åkte ned till stan, kilade förbi pappas jobb för att tigga lunchpengar (eftersom att varken jag eller Sofie tog med oss hehe), gick till donken och käkade, gick och köpte mobilskal till Sofie, sen drog jag mig hemåt. Väl hemma blev det en långpromenad med söta Xilli. Var ute i en timme faktiskt. Otroligt skönt i det fina vädret.

Onsdag - låg inne hela dagen med vääärldens värsta mensvärk (kbry?), orkade inte göra någonting på hela dagen förutom att äta glass och riskakor. Var ensam hemma med min kära lillasyster ett tag på kvällen eftersom att mamma och pappa åkte in på bio. 

Torsdag - idag alltså. Har som sagt städat hela mitt rum och känner mig grymt duktig. Så är det ju skönt med ett städat rum också right? Hur som helst, skulle ha åkt in till stan för att fixa en sak också men ingen kunde följa med så tar det imorgon istället. Kanske kan få med mig någon då också. Så tråkigt att åka in själv.

Nåja, nu ska jag inte skriva längre än så här. Är väl ingen som orkar läsa.

Juste, hann bli jävligt pissed of på en person också. Wiiiiie

Kommentarer
Postat av: Linda

Då kan du ju säga vem du blev pissed på oxå, annars behöver du överhuvudtaget inte ens säga att du blev pissed på den där människan och lägga upp en sån där omogen bild.

2012-02-24 @ 14:53:43
Postat av: Carro

gillar Lindas kommentar

2012-02-25 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0