Kallt!

Satan vad kallt det är ute! Tur att jag tog på mig varma kläder annars hade jag väl frusit ihjäl. Hade på mig mjukisbyxor, min skoltröja som är supervarm och skön, sen hade jag mina björn borg stövlar, alldeles ulliga inuti, min vinterjacka, halsduk, mina pälsvantar (fake) och mitt pälshårband (också fake). Så jag frös inte, vilket gjorde att promenaden var rätt skön :).

Nu ska jag fixa lite grejer som har med skolan att göra. Den börjar ju imorgon. Ska faktiskt bli rätt roligt att komma tillbaka och börja med de vanliga rutinerna igen. 

Ungefär såhär såg jag ut idag. Samma tröja samt håret uppe i en stram tofs men hade lite mer smink och hade lite smycken på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0