Last answer

Me om Haha LOL!:
Jag sa ju vem jag var: Me. Jag är jag. Man märker hur oseriös du är. Puss puss
Denna kommentar är inte godkänd

Ja men då vet jag vem du är! Absolut, det finns ju jättemånga som heter Me. Och jag skiter i om du tycker att jag är oseriös, mycket roligare än att gå omkring och vara seriös hela tiden. Usch vilket tråkigt sätt att vara på. Skulle inte klara av det själv faktiskt. Men så lever jag ju ett väldigt roligt liv tillsammans med alla mina oseriösa kompisar också. Men men, nu tänker jag inte slösa någon mer energi på dig. Känn dig fri att kommentera precis hur mycket du vill! Goodbye friend!

Kommentarer
Postat av: Me

Det sa du förra gången också... haha.

2012-01-21 @ 13:48:33
Postat av: Till Me

"De sa du förra gången också... haha."

TÖNT!

haha :-) Om du tror att hon kommer att bry sig så tror du garanterat fel. Lydia är den starkaste person jag känner. Och om du nu ska klaga så mycket sluta läs den.

2012-01-21 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0