Löften

Haha jag bara lovar och lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. Händer det? Neej. Nu får jag ta och skärpa mig! Kan i och för sig vara för att vi har lov och de senaste dagarna har jag inte gjort någonting speciellt. Förutom igår då, gameday! Match mot Rimbo, vinst med 7-0. Var nog min bästa match under hela säsongen. Knäna fick en del stryk, samt ena foten och höften men det är väl sånt man får ta ;). 

Sitter just nu och tänkte börja kolla lite smått på Sagan om konungens återkomst. Får se hur länge jag orkar kolla. Kan inte lägga mig för sent, match imorron så det gäller att vara pigg!

Mitt liv

För övrigt så saknar jag Simon nåt så otroligt. Har varit på lite dåligt humör de senaste dagarna (nej jag har inte PMS) och tyvärr så har jag låtit det gå ut lite över honom. Och det är jag inte direkt stolt över. Ska verkligen försöka bättra mig på den fronten! Promise!


Kommentarer
Postat av: anonym

jasså

2012-01-08 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0