Mys

Hello!

Har ganska precis kommit ut ur duschen efter träningen. Gick väldigt bra faktiskt! Lite smågrejer som gick sådär men det mesta gick riktigt bra. 

Juste, anledningen till att jag inte har bloggat är att jag antingen har sovit eller inte varit hemma. Igår åkte jag inte till stan strax efter att jag vaknat och handlade lite småsaker. En kofta, underkläder och ett puder. Sen mötte jag upp Bella och vi gick runt och snackade lite innan vi träffade Carro. Vi satte oss och fikade och snackade lite, sen skulle vi iväg och köpa lite saker så det blev en trip på stan innan vi pallrade oss iväg till stationen. Väl där satt vi och dryga i någon timme innan jag gick till bussen och åkte hem tillsammans med Simon. Sen tog vi det bara lugnt hela kvällen, kollade på typ tre eller fyra filmer tror jag och somnade inte förrän vid halv fyra igen. Vilket resulterade i att vi vaknade halv två... Inte bra! Ska börja vrida tillbaka dygnet nu. 

Det är väl det som hänt de senaste två dagarna. Nu ska jag slänga mig och kolla på film. 

Någon bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0