Orkar inte

Åh vad dåligt humör jag är på. Min hund har bitit sönder mina skor så de har varit lite småtrasiga ett tag nu men nu har hela dragkedjan gått sönder. Verkligen hela. Och de gick inte sönder förrän jag satt i bilen på väg till skolan heller. Så jag kunde inte byta. Så nu var jag tvungen att tejpa ihop de så att jag ens kan gå i dem. Men det känns och ser förjävligt ut. Okej man ser inte tejpen men det är liksom ett stort hål nedanför där byxorna slutar så det är hur jäkla fult som helst. Jag ska beställa ett par nya nu ikväll. Jag har sagt det till mamma i flera veckor men nej, så ikväll ska jag säga till henne att hon ska hjälpa mig att beställa. Jag får ju inte göra det själv eftersom att jag inte är 18. Seriöst, jag hatar min hund just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0