Saker börjar gå åt rätt håll

Nu ska jag försöka komma tillbaka lite smått efter bloggpausen. Kände att jag inte orkade sitta och skriva. Anledningen är att det varit lite struligt de senaste dagarna. Mestadels med skolan men också en del andra grejer som jag inte tänker gå in på närmare. 

Hur som helst. Har ganska nyligen duschat och sitter nu och taggar inför skolan. Har bestämt mig för en nystart den här terminen! Ska verkligen göra allt jag kan för att få bra betyg i alla ämnen. Kommer nog dock bli rätt osocial under veckodagarna (kvällarna) om jag ska sitta och plugga hela tiden. Men men, skolan är viktig så det är bara att bita ihop och vara social på helgerna istället ;).

Känns som att man borde börja tänka lite mer på framtiden. Det är bara ett och ett halvt år kvar av skolan. Låter inte som att det är särskilt lite men jag tror att det kommer gå jättesnabbt. Det känns som att det var bara ett litet tag sen jag började gymnasiet och nu har jag redan gått halva. 


Nu ska jag kolla på Legend of the seeker! Skriver senare (kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0