Tillbaka

Nu är jag tillbaka! Tog en liten bloggpaus på några dagar. Hade varken tid eller ork till att sätta mig och skriva en massa inlägg. Men nu kommer jag köra på! Det är ju trots allt ett nytt år ;). 

Och på tal om det! Jag hade en riktigt mysig nyårsafton. Hemma hos Jonas tillsammans med Jonas, Jens, Lovisa och David. Vi käkade, spelade poker, kollade på filmer och lite så. Sen gick vi ut och smällde raketer och smällare och en massa. Sen gick vi in och kollade på mer film och snackade jättelänge. Somnade inte förrän vid fem, halv sex någonting sådant. Men kul var det! 

Juste, ska visa sen vad jag fick ifrån Simon i julklapp. Världens finaste! Måste bara ta en bild ;).

Åh jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0