Tisha

Nu är jag hemma. Okej, har varit hemma ett tag men strunt samma ;). Kom in till stan vid ett och åkte ut till Sofie i Gränby och träffade henne och Bella. Sen drog vi oss ner på stan och fixade lite grejer. Bland annat så kollade jag min piercing som de rekommenderar att man gör efter ca två veckor och den såg bra ut sa de! Sen gick vi förbi telenors butik i s:t per och skulle kolla min mobil men de kunde inte göra någonting utan jag fick numret till Sony Ericsson så ska ringa dit och se om det finns någonting jag kan göra. Annars blir det väl till att köpa ny mobil *suck*.

Nu ska jag ut på en promenad med Xilli. Orkar egentligen inte men vad ska man göra? Gullisen måste ju ut.

Om det ändå var sånt här väder..

P.s. Fick med mig en skitsnygg tisha hem också! Älskar den :). D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0