Blogglista

Tänkte att jag kör en så kallad "blogglista". 30 dagar. Får se om jag kommer ihåg det haha. Här är den iallafall.
Dag 1 - En bild på dig själv + 10 fakta.
Dag 2 - Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
Dag 3 - Vad är ditt drömresemål och varför?
Dag 4 - Såhär ser jag på mig själv.
Dag 5 - Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
Dag 6 - En sak som du älskar i din garderob.
Dag 7 - Dina närmaste vänner.
Dag 8 - Sporter du gått på genom tiderna.
Dag 9 - Ditt största intresse.
Dag 10 - Det här får dig att må bra.
Dag 11 - Betydelsen/anledningen till att du har det bloggnamnet du har.
Dag 12 - Något du ångrar.
Dag 13 - Något du måste hinna med innan du dör.
Dag 14 - Gamla bilder på dig.
Dag 15 - En bild på dig själv och din bästa vän.
Dag 16 - En dålig vana du önskar att du inte hade.
Dag 17 - Dina mellanamn och vad du tycker om de.
Dag 18 - En låt som får dig att gråta.
Dag 19 - Det bästa TV/dataspelet du spelat.
Dag 20 - Alla dina hårfärger.
Dag 21 - Din favoritplats.
Dag 22 - Något du förut hatade men har lärt dig att älska.
Dag 23 - Något du inte klarar dig utan.
Dag 24 - Din tro om vad som händer efter döden.
Dag 25 - En låt som alltid får dig att må bra.
Dag 26 - Någon du vill byta liv med för en dag och varför.
Dag 27 - Någon du älskar.
Dag 28 - Något som gör ditt liv värt att leva.
Dag 29 - Största rädslan.
Dag 30 - Berätta om ett minne från en resa.
Börjar från och med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0