Dag 2 - Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.

Helt klart mina föräldrar. Jag ljög tyvärr en del när jag var yngre. Det är ingenting jag är stolt över och någonting som jag ångrar väldigt mycket. Men tack vare att ärlighet är så viktigt för mamma och pappa så har jag lärt mig att det alltid är bäst att säga sanningen. Vilket har lett till att jag är en mycket ärligare människa idag. De har också alltid funnits där när jag har behövt det. När saker och ting varit svårt. De har kommit med goda råd och lyssnat. Det har gjort att jag har tagit mig igenom svåra saker och kommit ut ifrån de som en starkare människa. Nu för tiden tar jag ingen skit och hanterar saker på ett mycket bättre sätt. Allt tack vare mamma och pappa. Jag säger och visar det tyvärr inte så ofta men ni betyder så otroligt mycket för mig och jag älskar er mest av allt i hela världen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0