Dag 4 - Såhär ser jag på mig själv.

Ja hur ser jag på mig själv egentligen? Jag tror jag ser mig själv som en snäll, glad tjej som är väldigt utåtriktad. Översocial, har lätt för att prata (fråga mina kompisar) och är oftast väldigt trevlig. Ambitiös, stark vilja, envis, har mål som jag vill uppnå. Håller alltid hemligheter för mig själv, berättar någon någonting för mig så håller jag det för mig själv. Det var väl de positiva grejerna som jag tycker med mig själv. Sen har jag också en hel del negativa sidor tyvärr. Jag är lat, ibland lite för envis, har jag bestämt mig för en sak så går det inte direkt att få mig att ändra mig, jag har ett väldigt hett temperament, ger ibland upp lite väl snabbt när det gäller vissa grejer, pratar för mycket, alldeles för morgontrött.

Det är väl ungefär så jag ser på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0