Dag 5 - Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.

Oj den var svår.. Hmm jag måste nog säga min weekend i Barcelona tillsammans med mamma. Vi har varit där två gånger nu och det var lika mysigt båda gångerna! Både jag och mamma älskar den staden. Speciellt i somras var det jättemysigt så det blir nog den jag får säga.

Vid Columbusstatyn

Vid katedralen

Camp Nou

Vid en jättemysig uteservering bredvid gallerian Maremagnum

På en sightseeing-buss


Mamma <3

Vi var förbi en marknad där de sålde godis, frukt, juicer, kött, ja allt möjligt. Och allting var snyggt upplagt!

På en uteservering på La Rambla

Det fanns många levande statyer

Världens absolut godaste smoothie!

Väntandes på maten under en trerätterslunch.

Vid den mysiga uteserveringen bredvid Maremagnum

Jättegod "iceslush"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0