Fish n' chips

Började klockan tolv idag vilket betydde att jag fick sovmorgon. Underbart. Åkte in med 10.23 bussen med Becca och var i skolan strax efter elva. Vi käkade lunch och det var Fish n' chips. Aldrig fått det förut och det var faktiskt riktigt gott.

Mumsigt

Skulle ju som sagt börja klockan tolv men eftersom att jag spelade in i studion förra veckan så behövde jag inte komma idag så passade på att plugga lite inför mitt prov imorgon som kommer gå åt helvete. Men det är ingenting jag kan göra åt det, jag har pluggat mycket och det fastnar bara inte.. 

Ugh..

Sen hade jag bara musiklektioner efter sen slutade jag. Var hemma halv sju, käkade och nu ska jag städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0