Fredag

Har inte orkat blogga den senaste veckan. Har varit lite för trött. Men nu börjar allting lugna ner sig så ska försöka få upp något/några inlägg om dagen iallafall. Kan ju börja med att berätta om min helg. Får nog ta en dag i taget annars kommer ingen orka läsa. Så här är min fredag!

I fredags följde jag med Carro till Darkwell. Hon skulle pierca naveln och jag säger bara välkommen till klubben! Jag var nog mer exalterad än vad hon var faktiskt. Sen gick vi förbi apoteket och jag hämtade ut p-piller och sen tog vi tåget mot Örbyhus. Ebba klev på i Storvreta och när vi kom fram gick vi hem till Carro och käkade. Drog till Ica och köpte lite gott och sen kunde vi inte hålla oss utan drog hem till en av hennes kompisar som hade lite chillfest. Vi hann i och för sig fixa oss lite innan också. Asnice och väldigt trevligt folk där! Dansade med så mycket snurrar att jag höll på att spy men kul hade jag. Upplevde lite barndomsminnen genom att dansa "ketchupdansen". Vi drog hem väldigt tidigt och låg i Carros säng och snackade innan vi gick och lade oss. 

Enda bilden som blev tagen. Den tog jag efter att jag hade plattat Ebbis hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0