It's almost over

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Hade träning till halv tio och den gick faktiskt riktigt bra. Det var bra tempo och individuellt kändes det jättebra. 

Nu är det bara två träningar och tre matcher kvar på säsongen. Och ett eventuellt kval i D3. Känns superkonsigt att inte ha träningarna och matcherna. Men det är likadant varje år. Bara att vänja sig (vilket jag borde ha gjort efter åtta år?). Sanningen att säga så betyder innebandyn mer och mer för mig för varje säsong som passerar. För varje säsong så vill jag bli bättre och utvecklas, och jag har ett mål som jag vill uppnå. Det ska jag kämpa för. Jag ska uppnå det målet. Men för att göra det måste jag hålla igång när det inte är säsong. Vilket jag har haft svårt för tidigare år.. Men nu ska jag göra det. Jag ska träna i vår och i sommar. Jag ska bygga upp muskler och hålla igång tekniken. Jag vill vara bra i höst. Jag vill vara bättre än bra, jag vill vara en av de bästa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0