Jobbdag

Jag är sjukt trött idag. Vaknade ganska tidigt och gick till hallen för att jobba (friidrottsledare för er som inte visste det). Det brukar vara riktigt kul att vara där men ungarna var otroligt snackiga och jobbiga idag så var inte så glad när jag kom hem. Dessutom var jag supertrött så gick och lade mig för att vila. Vaknade tre timmar senare.. Så bra gick det med att bara vila lite haha. 

Gick sen och delade ut reklamen (dvs. mitt andra jobb). Tog knappt en timme och det var fint väder så det var inte så jobbigt. Kom hem och åt mammas goda kycklinggryta och nu sitter jag här. Har absolut ingenting att göra så funderar på att kolla klart på O.C. Älskar den serien. 

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0