Lots to do

Känns som att jag inte gjort någonting annat än att springa omkring den här helgen. Åkte in till allians med pappa halv nio i lördags, kollade på lite matcher och sen på vår match mot Saga i D2. Det blev vinst med 6-0 vilket gör att vi är klara för regionstvåan! Grymt!

Sen blev det en snabbis förbi donken för att hinna käka någonting. Hem snabbt och packa, sen ner till hallen för match mot Gävle i D3. Det blev 0-0 för första gången på flera år. Men vi spelade superbra så kan inte riktigt vara missnöjd över resultatet. Åkte hem, fixade lite jobb och gick sen hem till Helene. Riktigt kul att träffa henne igen! Vi träffas alldeles för sällan tyvärr. Kollade på andra chansen, absolut ingenting gick som jag ville. Kom hem vid tolvtiden och gick och la mig direkt.

Gick upp tidigt imorse för att åka iväg till Gävle för att spela andra matchen i D3. Vi flyttade en av matcherna i höstas så nu blev det alltså dubbelmöte. Den matchen slutade 3-3 och vi spelade lika bra idag igen. Matcherna var dessutom asroliga att spela! Fick en assist i dagens match också så det känns ju bra. Kom hem vid två och tog en powernap i typ två timmar och gjorde sen resten av jobbet. 

Nu sitter jag här och tänker inte göra någonting förutom att ta det superlungt och kolla på O.C. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0