Melodifestivalen

Sitter och väntar på att melodifestivalen ska börja. Det är ju finaaaal. Haha ja jag är trogen melodifestivalentittare. Har kollat varje år ända sen jag var liten. Jag gillar det faktiskt även om jag tycker att det är skitdåligt att de tar in skojbidrag för att det blir bra tv. Tycker att man borde satsa mer på att ta in bra låtar med bra artister. Självklart ska alla få chansen att vara med, även om man kanske inte är känd men "oseriösa" bidrag (om ni förstår vad jag menar) tycker jag att man kan skippa så att riktiga låtar som är helseriösa tas fram istället. 

Hur som helst så ska det bli kul att se ikväll. Jag vet inte riktigt vem jag hejar på.. Jag gillar Loreen extremt mycket och låten är sjuuukt bra. Men jag tror ändå att Danny vinner på att han har jättemånga fans + en bra låt + ett jäkligt bra nummer som är roligt att kolla på. Annars gillar jag ju som sagt Ulrik Munther. Tycker att hans låt är superbra. Och Lisa Miskovsky har en gryyymt bra låt. Den borde nog inte vinna för den känns inte så mycket melodifestivalen men den är stört bra och någonting jag definitivt kommer lyssna på sen!

Bildkälla
För övrigt så ääääälskar jag programledarna. Bästa hittills enligt min åsikt!

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: william

gina är så rolig:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Scream" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-11 @ 15:29:09
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0