Mys

Vilken härlig dag det har varit! Vädret har varit helt fantastiskt och eftermiddagen/kvällen har varit väldigt mysig. Efter skolan åkte jag, Carro, Hector och Jonas ner på stan och käkade på Rififi. Supergott med pizza, har inte ätit det på jättelänge. Jonas drog hem efter och Hector drog till sin träning så jag och Carro tog en liten tripp på stan och kollade runt lite. Gick också förbi hemmakväll och köpte godis. Exakt 25,17kr för båda. Exakt. Åkte hem med sjubussen, märkte när jag kom hem att mina skor hade kommit. De är så jääääkla snygga, love them! Ganska höga till och med för mig så ska gå in de nu i helgen så att jag vänjer mig tills skolan på måndag. Inte så kul om man håller på och ramla hela tiden haha. 


Påsen var GIGANTISK så det såg ut som att jag tog jättelite godis fastän det inte var så lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0