Sjuuuk :(

Linda om Godnatt:
Och hur vet du att de kommer från samma person? Tror du inte att det finns folk som tycker lika?
Det kallas ip-adress lilla du ;). Nu tänker jag inte lägga ner någon mer energi på att svara dig. Ha det så bra!


Hade superkort dag i skolan idag. Började halv nio med svenskaprov. Gick helt okej tror jag. Sen var det idrott men eftersom att jag har gått och blivit sjuk så kunde jag inte vara med. Min idrottslärare sa också att jag inte behövde vara kvar eftersom jag var sjuk så jag fick åka hem. Var hemma vid halv elva redan och har bara tagit det lugnt och pluggat sen dess.

Sitter just nu med feber och kollar på Top model Sverige. Jag skriver kanske mer sen, får se. 

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0